شــهید محــــمد حســــن زاده مقدم

شهید جاوید الاثر - بسیج مسجد کاظمبیک بابل

شــهید محــــمد حســــن زاده مقدم

شهید جاوید الاثر - بسیج مسجد کاظمبیک بابل

شــهید محــــمد حســــن زاده مقدم

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام جاوید الاثر محــــمد حســــن زاده مقدم از بسیجیان پایگاه علی بن ابیطالب ع مسجد کاظمبیک بابل است که به همت اعضای واحد دانش آموزی این پایگاه پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : علی اصغر
تاریخ تولد : 1344/06/11
تاریخ شهادت : 1364/12/22
محل تولد : بابل
مفقود اثر
نحوه شهادت : جراحات وارده به بدن
محل شهادت : عملیات والفجر 8
مسئول محور و از نیروهای اطلاعات عملیات لشکر 25

بایگانی

آخرین مطالب

وصیت نامه شهید محمد حسن زاده مقدم :

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۰ ب.ظ

بسم رب شهدا والصدیقین ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم مرصوص

خدا آن مومن را که در صف جهاد با کافران مانند سذ آهنین هم دست و پایدار اند بسیار دوست میدارد.((قرآن مجید))

آنان که ایمان آوردند و از وطن هجرت گزیدند و در راه خدا با مال و جانشان جهاد کردند آنها را در نزد خدا مقام بلندی است و آنان به خوی رستگاران و صعادت منداد دو عالم اند .(( سوره توبه قرآن مجید))

(( ما مثل حسین وارد به جنگ شدیم و باید مثل حسین به شهادت برسیم))

(( مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد . امام خمینی))

حدث قدسی

آن کس که تورا شناخت جان را چه کند                      فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو جهان را بخشی                                 دیوانه تو هر دو جهان را چه کند

با عرض سلام خالصانه به حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) منجی عالم بشریت و روشن بخش جهان ظلمان و عاشق همه مومنین و با عرض سلام به رهبر مستضعفین جهان امام خمینی که حسین وار در مقابل ابر قدرت ها ی زمان مقوم و استوار ایستاده و تا از بین بردن این ابر قدرت ها و نوکرانش ( عراق و صهیونیست) از پای نخواهد نشست ، امت شهید پرور قد راین رهبر را بدانید رهبری که مارا از بند استعمار غربیان و فساد و گوراهی در آورد و اسلام راستین را به ما آموخت که خدای  حفظش کند و او را نگهدارد .

  خواهران و برادران که در پشت جبهه هستید راه حسین را ادامه دهید ، از شما میخواهم که سخنان امام را گوش دهید و پند هایی  که به شما امت شهید پرور میکنند عمل کنید تا انحرافی نگردید و همیشه دعا کنید که خداوند امام عزیز را از تمام بلا ها حفظ گرداند وهمیشه دعای مخصوص به جان امام را فراموش نکنید  که امام زمان بر این دعا تاکید کرده است و دعای فرج را بعد از نماز ودر مجالس عمومی بخوانید سلام مخلصانه من به پدر و مادر عزیزم خواهر و برادر مهربانم که مرا همیشه در جبهه های حق علیه باطل یاری کرده اید و روحیه به من دادید که با گفار در ستیز باشم  و جز به جنگ به چیز دیگر فکر نکنم زیرا که شما میدانستید که اگر بکشیم پیروزیم و اگر کشته شویم باز هم پیروزیم پدر و مادر عزیزم شما زحمات زیادی برایم کشیدید

خصوصا در این چند سال انقلاب ولی من نتوانستم زحمات شما را جبران کنم مادر و پدر عزیزم و خواهر وبرادر مهربانم اگر خبر شهادتم را شنیدید 2 رکعت نماز شکرانه بخوانید و به درگاه خداوند شکر کنید که خدا این هدیه نا قابل را از ما بپذیرد و مادر عزیزم د رشب اول قبر برایم دعا وقرآن بخوان چون من از تاریکی و فشار قبر میترسم ای مادر حضرت زهرا با اینکه معصوم بود از علی (ع) خواست که در شب اول قبر برایش دعا و قرآن بخواند که من از فشار قبر و تاریکی قبر مترسم وای وای بر من که چه کناه ها کرده ام مادر عزیز تو زحمات زیادی برایم کشیدی تا اینکه حتی تو مرا به جبهه فرستاده ا ی که امید وارم خداون تو را با حضرت زهرا محشور گرداند و ای پدر بزرگوارم تو هم زحمات زیادی برای من کشیدی و این زحمت تو بوده که من در جبهه هستم که امید وارم خداوند تو را با انبیا و اولیا خدا محشور گرداند و از تو ای خواهرم میخواهم که راهم را ادامه دهی و زینب گونه زندگی کنی و ای برادر تو اسلحه خونینم را از زمین بردار و تا پیروزی نهای راهم را ادامه بده .

خدایا ای کاش هزاران جان داشتم و به خاطر رضای تو در راه امام خمینی  که همان راه اسلام عزیز است میدادم  ودر خاتمه ا ز کلیه دوستان وآشنایان وخویشاوندان خود تقاضای عاجزانه دارم که مرا ببخشید و از خطا کاری های من در گذرند که من از آتش جهنم میترسم و نمیتوان در قیامت پاسخگو باشم چون خداوند حق الناس را نمیبخشد مگر اینکه خود مردم ببخشند.

خدایا تا مارا نیامرزیدی از این دنیا مبر

خدایا مارا شهید بمیران و در آخرین لحظات  شهادت فرصتی ده که ذکر گوییم و به شهادت برسین.

 خدایا مرگ در راهت را از این بنده حقیرت قبول بگردان

خدایا از عمرمان و به عمر رهبرمان بیافزا

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

                                               

بسم الله الرحم الرحیم

و من عرفی وجدنی * و من وجدنی عشقنی * و من عشقنی عشقته *و من عشقته قتلته * ومن قتلت علی دیه* و من علی دیه انه دیه

هر دنبالم بیاید پیدایم می کند* و هر که مرا پیدا کند عاشقم میشود* و هرکه عاشقم شود *می عاشقش میشوم* و هرکه من عاشقش شوم او را به قتل میرسانم *و هرکه من او را به قتل برسانم به گردن من خوهایش است * وهرکه خون بایش به گردن من است*من خود خون بهایش هستم .

(( الهم ارزقنا توفیق الشها ده فی سبیل الله به حق محمد وآل محمد ))

حال که مردنی هستیم چه بهتر که در جبهه های جهاد شهید شویم

خانواده عزیزم هر جمعه به نماز جمعه و هر 5 شنبه دعای کمیل و در نمازهای جماعت شرکت کنید

محمد حسن زاده مقدم

۹۴/۰۴/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی